RTV Studieclub

Welkom op de website van de Studieclub van de Rotterdamse Tandartsen Vereniging. Middels deze site houden wij u op de hoogte van de speciale activiteiten van de Studieclub.

Geschiedenis

De Studieclub van de Rotterdamse Tandartsen Vereniging organiseert jaarlijks zes lezingen en bij een lustrum een speciale themadag. Hiermee voldoet ze aan de grote behoefte van de praktiserende tandartsen in de regio om gelijke tred te houden met de snelle wetenschappelijke ontwikkelingen binnen het vakgebied. Gezien het feit dat er landelijk frequent [lees verder….]

Programma 2023 – 2024

De studieclub van de Rotterdamse Tandartsen Vereniging organiseert ook dit jaar weer zes lezingen, waarbij verschillende onderdelen van de tandheelkunde de revue passeren. Klik hier voor het programma van dit jaar.

De Studieclub is een onderdeel van de Rotterdamse Tandartsen Vereniging.